نقد و تحلیل سیاستهای دولت دوازدهم

بررسی و نقد و تحلیل عملکرد و سیاستهای دولت دوازدهم

فیلم جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون سند 2030

با مشاهده ی این فیلم، بسیاری از حرف ها و ادعا های برخی پیرامون این سند، روشنتر می گردد...


سخنان دکتر مخبر دزفولی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون سند 2030







جالب اینجاست که این سند در بادی امر از مجاری قانونی که مهمترین آنها شورای عالی انقلاب فرهنگی است عبور نمیکند و اجرا میشود!(برای اطلاع از این امر فیلم جلسه شورا را مشاهده کنید)

مطالبی که در این سند مطرح می‌شود, در ظاهر بسیار زیبا و دلنشین است; اما وقتی به تعریف های آنها در نظام خودشان رجوع میکنیم میفهمیم که چقدر با مبانی فرهنگی ما متضاد است.
مثلا در آن اشاره شده که باید اقشار آسیب پذیر مورد حمایت قرار بگیرند. در تعریف آنها یکی از این اقشار همجنسگرا ها هستند

یا در جایی میگوید باید خانواده را تحفظ بکنیم. آنها خانواده های همجنسگرا را هم خانواده به حساب می آورند و دارای حق میدانند!

در جایی دیگر میگوید حفظ حقوق کودکان لازم است. اما تعریف آنها از یکی از این حقوق این است که کودک نباید تحت تربیت دینی (هر دینی) قرار گیرد و در عوض به عنوان حق حفظ بهداشت, باید آموزش های جنسی ببیند!

حال شاید برخی بگویند که خب! این قسمت هایش را اجرا نمیکنیم! در این مورد هم باید بگوییم که وقتی دولتی تعهدی میدهد, اگر اجرا نکند تحت فشار و تحریم قرار خواهد گرفت; کما اینکه تا بحال چنین بوده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
این وبلاگ مکانی است برای گردآوری نظرات و تحلیلهای منتقدان و تحلیلگران، پیرامون دومین دوره ی ریاست جمهوری آقای حسن روحانی، تا زوایای مختلف این دولت، در دسترس عموم دوستداران جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد و مسئولیت هر نظر و نقدی بر عهده ی منبع آن است.
Designed By Erfan Powered by Bayan