نقد و تحلیل سیاستهای دولت دوازدهم

بررسی و نقد و تحلیل عملکرد و سیاستهای دولت دوازدهم

سخنان توفانی امام(ره)/ آبروی چه کسی را "باید" برد؟ + صوت

به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) ، سخنرانی کمتر شنیده شده از ایشان منتشر می شود که ایشان در آن می فرمایند که بعضی از کسانی که به ظاهر عالم دینی هستند، اما دین را خراب میکنند و لطمه وارد می کنند (امثال ابوهریره و معاویه و...)، باید آبرویشان را برد و گاهی غیبت و تهمت به اینها واجب می شود.



برای دریافت و  شنیدن صوت ایشان، اینجا کلیک کنید



متن سخنان:

  "و خدا می داند که از اول اسلام تا حالا از این علمای سوئی که بودند چه مصیبتها بر اسلام وارد شده؛ ابوهریره یکی از فقهاست لکن چقدر مصیبت بواسطه این مرد بر اسلام وارد شد و چقدر احکام را برای خاطر معاویه بر هم زد. یک عمامه سرش گذاشته و چهارتا کلمه هم خوانده. اینهایند که وضعیت اسلام را به هم زده و می زنند و لکه دار می کنند؛ در این روایت هست که از دینتان از اینها بترسید.اینا دین را از بین می برند. اینهایند که جایز است غیبتشان و در روایتی در یه همچین مواردی تهمت، که از گناهان کبیره است، جایز می شود و گاهی واجب می شود تا این آخوند اگر آبرو داشته باشد ساقط بشود از جمعیت که اگر نشود امام زمان را ساقط می کند، اسلام را ساقط می کند. این را جوانان ما باید عمامه ش را بردارند، من نمی دانم مرده اند جوان های ما در ایران؟ نمیگویم بکشندش، عمامه اش را باید بردارند در این کوچه ها. چرا مرده اند این جوانهای ما؟ 

امثال اینهایی که به اسلام اینجور لطمه ها دارند وارد می کنند، به اسم فقهای اسلام به اسم علمای اسلام، مردم ما و جوانان غیور ما موظفند نگذارند با عمامه بیایند میان مردم. این لباس شریف است نباید تن هرکسی باشد"


منبع: کانال خبرگزاری فارس

سلام 110
۲۳ تیر ۹۶ , ۱۶:۰۷
یه ایامی برخی ملت دوره افتاه بودن غیبت دولت رو نکنید!
یا غیبت فلان عالم که انگلیسی رو نکنید هر کاری کرده که ما نباید غیبت کنیم!
اینا از مقید بودن فقط اونجاش که غیر دینیه و سند نداره رو انتخاب می کنن:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
این وبلاگ مکانی است برای گردآوری نظرات و تحلیلهای منتقدان و تحلیلگران، پیرامون دومین دوره ی ریاست جمهوری آقای حسن روحانی، تا زوایای مختلف این دولت، در دسترس عموم دوستداران جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد و مسئولیت هر نظر و نقدی بر عهده ی منبع آن است.
Designed By Erfan Powered by Bayan