نقد و تحلیل سیاستهای دولت دوازدهم

بررسی و نقد و تحلیل عملکرد و سیاستهای دولت دوازدهم

تبیین هزینه سازش

تبیین (1) هزینه سازش


دکتر رضا سراج:

بیانات رهبر انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بایدها و نباید‌های انقلابیگری و جریان انقلابی است. از این رو دوستان اهل قلم می‌بایست به تبیین همه بخش‌های بیانات معظم‌له، اهتمام جدی داشته باشند.


  1. هزینه‌های سازش و بایدها
  2. تبیین موضوع هزینه‌های سازش
  3. برشماری هزینه‌های تاریخی سازش
  4. بیان هزینه‌های سازش در دولت روحانی
  5. تبیین هزینه‌های آینده سازش‌ برای کشور


🔹به نظر می‌رسد بیان #هزینه_سازش به معنای خارج شدن تاکتیک نرمش قهرمانانه از دستور کار نظام است و این مهم بدان معناست که با بدست آمدن تجربه تاریخی برای مردم، دیگر سراب برجام وجود نخواهد داشت و روحانی باید با اتکاء به ظرفیت‌های درونی، عمل به وعده‌های گذشته و جدید را در دستور کار قرار دهد. بیان #هزینه_سازش در بیانات رهبر انقلاب، ناظر بر آغاز محاسبه‌گری در باره ایده مرکزی دولت حسن روحانی است. روحانی باید پاسخ دهد که کلید وی برای تعامل (بخوانید سازش) با آمریکا، تا کنون کدام قفل را باز کرده و خسارت‌های #محض آن چه بوده است. #هزینه_سازش به معنای تمام شدن زنگ انشاء برجام و استمهال گرفتن از افکارعمومی و سرکار گذاشتن مردم است و روحانی از این پس باید هر ماه به مردم گزارش دهد که چه کارهایی انجام داده است. 

محمدعلی حسینی
۱۵ خرداد ۹۶ , ۱۹:۵۵
درسته ... جاتون خالی ما دیروز رفتیم دیدار آقا ... آقا خیلی صریح صحبت کردند 

پاسخ :

هنیئاً لکم...
این سازش رو علاوه بر اینکه سرنوشت عرفات و قذافی رو دیدیم، حداقل 3 بار خودمون تجربه کردیم و نتایجش رو هم چشیدیم...اما چرا درس عبرت نمیشه، نمیدونم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
این وبلاگ مکانی است برای گردآوری نظرات و تحلیلهای منتقدان و تحلیلگران، پیرامون دومین دوره ی ریاست جمهوری آقای حسن روحانی، تا زوایای مختلف این دولت، در دسترس عموم دوستداران جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد و مسئولیت هر نظر و نقدی بر عهده ی منبع آن است.
Designed By Erfan Powered by Bayan