نقد و تحلیل سیاستهای دولت دوازدهم

بررسی و نقد و تحلیل عملکرد و سیاستهای دولت دوازدهم

تحریف واقعیت به شیوه ظریف

غرور و تعصب کافی نیست

کمی هم مسئولیت پذیر باشید


♦️آقای ظریف مدعی شده این منتقدان بوده اند که توقع ایجاد کرده و انتظار شق القمر از برجام داشته اند. البته سخنان آقای روحانی و حامیان دولت و تیتر های تمام صفحه نشریات همسو به نقل از مقامات دولتی موجود است و نمی توان واقعیت را تحریف کرد. این، دولت و شخص آقای روحانی بود که به مردم القا می کرد با برجام، ارزش دلار سقوط می کند و به هزار یا پانصد تومان می رسد و مشکل تولید و رکود و اشتغال و آلودگی هوا و آب خوردن حل می شود و ... چنان رونقی به اقتصاد می دهند که مردم نیازی به شندغاز یارانه نداشته باشند.

به آقای ظریف باید یادآورشد : روانشناسان، مسئولیت پذیری را نشانه بلوغ واقعی و قوت شخصیت فرد می دانند. برعکس، فرافکنی را حمل بر ضعف و بی ثباتی شخصیت می کنند. معمولا گفته می شود که مسئولیت یک خانواده را نمی شود به فرد مسئولیت ناپذیر و فرافِکن سپرد. به این معنا برخی دولتمردان ما هنوز به بلوغ لازم نرسیده اند اما تا بخواهید غرور و تعصب دارند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
این وبلاگ مکانی است برای گردآوری نظرات و تحلیلهای منتقدان و تحلیلگران، پیرامون دومین دوره ی ریاست جمهوری آقای حسن روحانی، تا زوایای مختلف این دولت، در دسترس عموم دوستداران جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد و مسئولیت هر نظر و نقدی بر عهده ی منبع آن است.
Designed By Erfan Powered by Bayan