نقد و تحلیل سیاستهای دولت دوازدهم

بررسی و نقد و تحلیل عملکرد و سیاستهای دولت دوازدهم

پاسخ به سخنان آقای روحانی (2)

🔴 انتقاد به پیامبر و ائمه: آری؛

🔴 انتقاد به روحانی: خیر!


🔻 منافقی که روحانی او را الگوی انتقاد معرفی میکند، کیست؟!

ادامه در ادامه مطلب

📝 در کمال تعجب شنیدیم که رییس جمهور روحانی که خود و وزرایش بارها منتقدین را با برچسب های "تندرو"، "افراطی"، "برو به جهنم"، "نادان"، "بی سواد"، "بیکار"، "همسو با اسرائیل" و "بی شعور"  نوازش داده و روزنامه "کیهان، ۹دی، وطن امروز، یالثارات و پرتو و ...." بارها توقیف و تعطیل شده و تمام منتقدین را از پست های وزارت، معاوت وزیر، مشاور وزیر، مدیرکل ها، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری ها، روسای ادارات حذف کرده و هزاران دروغ و تهمت را به رقبا بسته و علیه چندین نماینده و فعال سیاسی و منتقد حتی حسین دهباشی کارگردان فیلم تبلیغات انتخاباتی وی در ۹۲، شکایت قضایی کرده است و رسانه‌های ضدانقلاب حامی وی نظیر #آمدنیوز در حوادث اخیر، انتقادات و مطالبات اقتصادی ملت را با مدیریت اغتشاشات به حاشیه برده اند، حالا چند روز پیش در بیان مجاز بودن انتقاد افاضه فرموده نسبت به همه نقد آزاد است حتی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و امام دوازدهم!!


🔹 روحانی در حالی انتقاد به پیامبر و ائمه معصوم علیهم السلام را جائز و وارد می‌داند که خود بارها نشان داده هیچوقت انتقادپذیر نبوده و پاسخ منتقدین را با برخوردهای امنیتی و قضایی و ... می‌دهد!


🔹 اما این اولین بار نیست که روحانی برای اثبات ادعاهایش به تحریف معارف مسلم اسلامی دست میزند. ولی هربار جسارت وی در این مسئله بیش از قبل شده و با کمتر واکنش جدی از سوی صاحب نظران روبرو میشود. 


 🔹 میتوان آیات زیادی را که نادرست بودن جملات روحانی را اثبات میکند ذکر کرد. اما عمق فاجعه و تحریف دین وقتی آشکار میشود که بدانیم شخصی که روحانی در این سخنرانی دارد بعنوان الگوی انتقاد (که جرات کرده رسول خدا را نقد کند) معرفی میکند، چه کسی ست و چه سرنوشتی پیدا کرد. 


✅ هنگامی که رسول خدا (ص) علی (ع) را در روز "غدیر خم" به خلافت منصوب فرمود و درباره او گفت: '' من کنت مولاه فعلی مولاه" هر کس من مولی و ولی او هستم علی مولی و ولی او است" چیزی نگذشت که این مساله در بلاد و شهرها منتشر شد" نعمان بن حارث فهری" خدمت پیامبر (ص) آمد و عرض کرد تو به ما دستور دادی شهادت به یگانگی خدا و اینکه تو فرستاده او هستی دهیم ما هم شهادت دادیم، سپس دستور به جهاد و حج و روزه و نماز و زکات دادی ما همه اینها را نیز پذیرفتیم، اما با اینها راضی نشدی تا اینکه این جوان (اشاره به علی (ع) است) را به جانشینی خود منصوب کردی، و گفتی: من کنت مولاه فعلی مولاه، آیا این سخنی است که از ناحیه خودت یا از سوی خدااست؟! پیامبر (ص) فرمود:" قسم به خدایی که معبودی جز او نیست این از ناحیه خدا است".


" نعمان" روی بر گرداند در حالی که می‏گفت اللَّهُمَّ إِنْ کانَ هذا هُوَ الْحَقَّ مِنْ عِنْدِکَ فَأَمْطِرْ عَلَیْنا حِجارَةً مِنَ السَّماءِ:" خداوندا! اگر این سخن حق است و از ناحیه تو، سنگی از آسمان بر ما بباران"! اینجا بود که سنگی از آسمان بر سرش فرود آمد و او را کشت، همین جا آیه سَأَلَ سائِلٌ بِعَذابٍ واقِعٍ لِلْکافِرینَ لَیْسَ لَهُ دافِعٌ نازل گشت".

(ترجمه تفسیر المیزان ج۲۰ ص ۱۳) 


🔹 جناب روحانی با بیان وارونه ماجرای مسلمی که در تمامی تفاسیر شیعی نقل شده، با کلمات بازی میکند که مثلا نتیجه بگیرد حال که نقد رسول خدا هم مجاز بوده، پس نقد ولی فقیه به طریق اولی مجاز است. کسی هم نیست به او بگوید اولاً هیچ کس حتی شخص ولی فقیه، معتقد نیست که کسی وی را نقد نکند! بلکه شخص ولی فقیه بارها از آزادی و جواز انتقاد به شخص خود هم صحبت کرده اند.ثانیاً در این شرایط که مردم بخاطر فشار اقتصادی ناشی از بی برنامگی دولتتان گله مندند، طرح بحث بی ربط جواز نقد رهبری فرار رو به جلو نیست؟ 


⛔️ این روشی که روحانی بعد از انتخابات ریاست جمهوری در تحریف معارف دینی و مذهبی در پیش گرفته در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه است و برای او عاقبت خوشی در پی نخواهد داشت.

از کانال : @BDON_SANSOR

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
این وبلاگ مکانی است برای گردآوری نظرات و تحلیلهای منتقدان و تحلیلگران، پیرامون دومین دوره ی ریاست جمهوری آقای حسن روحانی، تا زوایای مختلف این دولت، در دسترس عموم دوستداران جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد و مسئولیت هر نظر و نقدی بر عهده ی منبع آن است.
Designed By Erfan Powered by Bayan