نقد و تحلیل سیاستهای دولت دوازدهم

بررسی و نقد و تحلیل عملکرد و سیاستهای دولت دوازدهم

تحلیل| مراقب این 120 روز باشید!

🔴ترامپ روی کی حساب کرده؟🔴

🔹پس از تمدید تعلیق تحریم‌های ایران تا 120 روز آینده، کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد : « این آخرین باری است که رئیس جمهور آمریکا تعلیق تحریمهای هسته‌ای را تمدید می‌کند. دولت آمریکا خواهان مذاکره مجدد درباره توافق هسته‌ای ایران با اتحادیه اروپاست. توافق جدید باید دربرگیرنده برنامه موشکی ایران باشد. توافق جدید نباید محدودیت زمانی داشته باشد.»

🔹راهبرد ترامپ برای تغییر محتوای برجام از طریق ایجاد لبه پرتگاه خروج از برجام، نیازمند بازی هماهنگ اروپایی‌ها و تلاش‌های شبکه همکار داخلی غرب در ایران است. با توجه به توافق و هماهنگی اروپایی‌ها با آمریکا، از امروز تا پایان ضرب‌ العجل 120 روزه ترامپ، باید مراقب شبکه همکار داخلی غرب در ایران بود. از این پس غربگرایان در ایران با آسمان و ریسمان بافتن، جاده صاف‌کن اروپایی‌ها برای پذیرش تغییرات در برجام می‌شوند و جدول آمریکا برای کمپین جنگ سیاسی را پُر خواهند نمود.
 🚩 @DrRezaSeraj

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
این وبلاگ مکانی است برای گردآوری نظرات و تحلیلهای منتقدان و تحلیلگران، پیرامون دومین دوره ی ریاست جمهوری آقای حسن روحانی، تا زوایای مختلف این دولت، در دسترس عموم دوستداران جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد و مسئولیت هر نظر و نقدی بر عهده ی منبع آن است.
Designed By Erfan Powered by Bayan