نقد و تحلیل سیاستهای دولت دوازدهم

بررسی و نقد و تحلیل عملکرد و سیاستهای دولت دوازدهم

فرار به جلو روحانی با رفراندوم

🔴فرار به جلو روحانی با رفراندوم🔴

🔹روحانی طی سخنانی در مراسم 22 بهمن گفت : «قانون اساسی بن بست‌ها را برداشته؛ اگر جایی بحثی دارد به اصل 59 قانون اساسی مراجعه کنیم. اصل 59 قانونی درباره رفراندوم است؛ یعنی صندوق بیاوریم و هر چه مردم گفتند عمل کنیم.»

🔹آقای روحانی از کدام بن بست صحبت می‌کند که برای برداشتن آن، نیاز به همه پرسی باشد؟ باید از ایشان پرسید؛ نظام به بن بست رسیده یا ایده مرکزی دولت شما در اعتماد و تعامل با آمریکا؟ آقای روحانی، این رفتار ناجوانمردانه است؛ صنعت هسته‌ای و هوا فضا را برای اعتماد سازی، متوقف کنید، اقتصاد کشور را معطل خارجی‌ها و نگاه به بیرون کنید، به مردم وعده پشتِ وعده بدهید و حالا که با بدعهدی و افزونه طلبی آمریکا مواجه شده‌اید؛ به جای پاسخگویی به مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم، بخواهید با #رفراندوم به جلو فرار کنید.

🔹سخنان روحانی درباره رفراندوم، یادآور موضوع خزانه خالی در مرحله آغاز مذاکرات است. این اظهارات، از یک سو آمریکا و اروپایی‌ها را به «فشار-مذاکره» برای مهار قدرت منطقه‌ای و موشکی ایران امیدوارتر کرد و از سوی دیگر، انسجام ملی را در معرض خطر قرار می‌دهد.
🚩 @DrRezaSeraj

شاخه سیب
۲۳ بهمن ۹۶ , ۰۱:۰۸
سلام
خیلی با صحبتاتون موافقم.

پاسخ :

سلام...
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
این وبلاگ مکانی است برای گردآوری نظرات و تحلیلهای منتقدان و تحلیلگران، پیرامون دومین دوره ی ریاست جمهوری آقای حسن روحانی، تا زوایای مختلف این دولت، در دسترس عموم دوستداران جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد و مسئولیت هر نظر و نقدی بر عهده ی منبع آن است.
Designed By Erfan Powered by Bayan