نقد و تحلیل سیاستهای دولت دوازدهم

بررسی و نقد و تحلیل عملکرد و سیاستهای دولت دوازدهم

بررسی | جنگ جاده‌ای در ایران

دکتر رضا سراج: تلفات سالیانه حوادث جاده‌ای در ایران با یک #جنگ تمام عیار برابری می کند. حادثه تاسف بار سقوط یک دستگاه اتوبوس به داخل رودخانه در محور تهران-جاجرود 11کشته و 27 مجروح بر جای گذاشت.


میانگین تلفات سالیانه جاده‌ای در ایران معادل تلفات سقوط 60 هواپیمای مسافربری (بیش از 18000 نفر) است. ایران با 800/000 تصادف جاده‌ای در سال، 1/5برابر میانگین جهانی، از حیث آمار در رتبه اول مرگبارترین حوادث جاده‌ای در جهان قرار دارد. هزینه‌های اقتصادی و اجتماعی تصادفات رانندگی در ایران نیز حدود 8% تولید ناخالص داخلی است.


ایران درگیر #جنگ_جاده‌ای است و مردم هر سال به اندازه یک جنگ تمام عیار در جاده‌ها دچار تلفات و خسارات می‌گردند. ای کاش دولت روحانی به این جنگ واقعی در جاده‌ها اهتمام می‌نمود. دولت روحانی با سرمایه گذاری 25 میلیارد دلاری، همه توجه خود را به ناوگان هوایی و خرید تبلیغاتی چند فروند هواپیمای مرجوعی معطوف ساخت. اکنون #کارنامه دولت روحانی و عملکرد آخوندی وزیر راه در حوزه حمل و نقل زمینی، باید مورد پرسمان و مطالبه عمومی قرار گیرد. 


منبع

حمیدرضا وجدانی
۲۱ شهریور ۹۶ , ۱۰:۲۷
سلام
درگیر جنگ داخلی هستیم با این تصادفها

پاسخ :

سلام
به تعبیری بله...
بیوکده biokade
۲۶ شهریور ۹۶ , ۱۹:۲۰
سلام

من وبلاگ خوبتون رو دنبال میکنم .وبلاگ بیوگرافی تازه ساختم . به حمایتتون نیازمندم.

لطفا وبلاگم را دنبال کنید.

پاسخ :

سلام
ممنون
چشم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
این وبلاگ مکانی است برای گردآوری نظرات و تحلیلهای منتقدان و تحلیلگران، پیرامون دومین دوره ی ریاست جمهوری آقای حسن روحانی، تا زوایای مختلف این دولت، در دسترس عموم دوستداران جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد و مسئولیت هر نظر و نقدی بر عهده ی منبع آن است.
Designed By Erfan Powered by Bayan