نقد و تحلیل سیاستهای دولت دوازدهم

بررسی و نقد و تحلیل عملکرد و سیاستهای دولت دوازدهم

تحلیل|ترامپ کدام روش را در قبال برجام برمی‌گزیند؟

ترامپ کدام روش را برمی‌گزیند؟


1.لغو برجام : ترامپ اعلام کند که ایران تنها به «متن» توافق پایبند بوده و با آزمایش‌های موشکی و حمایت از تروریسیم «روح» آن را زیر پا گذاشته. در این حالت، آمریکا برای هر گونه اقدام علیه ایران در انزوا قرار خواهد گرفت. 

...

2.عدم پایبندی ایران به برجام : دولت آمریکا اعلام کند؛ ایران به برجام پایبند نبوده اما واشنگتن، بنا به هر دلیلی، قصد اجرای آن را دارد. چنین اقدامی باعث خواهد شد کنگره برای از سرگیری تحریم‌ها علیه ایران رأی‌گیری نکند.


3.بازرسی از مراکز ایران : ترتیب دادن آزمونی که واشنگتن انتظار دارد ایران در آن مردود شود. در این روش، آمریکا با ارائه اطلاعاتی به آژانس، ایران را به فعالیت‌های هسته‌ای مشکوک متهم و خواستار بازرسی شود.


سه اقدام احتمالی ترامپ درباره برجام، نقل قول روزنامه نیویورک ‌تایمز از مقام‌های دولت آمریکا است. در این ارتباط، اظهارات «نیکی‌هیلی» و «آمانو» گزینه مورد نظر جمهوری خواهان سنتی (گزینه سوم) را محتمل‌تر خواهد کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
این وبلاگ مکانی است برای گردآوری نظرات و تحلیلهای منتقدان و تحلیلگران، پیرامون دومین دوره ی ریاست جمهوری آقای حسن روحانی، تا زوایای مختلف این دولت، در دسترس عموم دوستداران جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد و مسئولیت هر نظر و نقدی بر عهده ی منبع آن است.
Designed By Erfan Powered by Bayan